Izvanučionička nastava

S obzirom da je učenje u prirodnom okruženju najprimjereniji način poučavanja koji učenicima omogućuje primjenu i produbljivanje znanja i vještina stečenih u učionici, odlučili smo otići u Đakovo kako bi posjetili muzej, knjižnicu i ergelu.

U Muzeju Đakovštine učenici su imali prilike vidjeti arheološki, etnološki i povijesni postav. S obzirom da učenici petoga razreda trenutno uče prapovijesno razdoblje, arheološki dio ih je posebno oduševio. Nakon muzeja, posjetili smo Državnu ergelu Đakovo- jednu od najstarijih ergela u Europi.  Učenici su imali prilike vidjeti najveću zatvorenu jahaonicu i prošetati stajama u koje su smješteni konji. Na kraju posjeta su se  fotografirali s konjima kako bi imali trajnu uspomenu. Posjet Đakovu završili smo na Katoličkom bogoslovnom fakultetu, točnije u fakultetskoj knjižnici te Spomen knjižnici biskupa Strossmayera, po kome je nazvana naša škola. Cilj posjeta knjižnici bio je osvijestiti učenike kako postoje različite vrste knjižnica te obilježiti Mjesec hrvatske knjige i školskih knjižnica.

Ovakvim i sličnim aktivnostima želimo potaknuti radoznalost i motivirati učenike na otkrivanje, istraživanje i stvaranje. Osim navedenog, ovakav oblik nastave utječe na stvaranje kvalitetnijih odnosa unutar odgojno- obrazovne skupine.

Kristina Tidlačka

Comments are closed.