Kako pristupiti darovitim učenicima?- najnovija edukacija projekta “STEM”

Nakon radionica o prepoznavanju darovitosti kod učenika i organiziranju rada s njima, treća u nizu edukacija o darovitima posvetila se pristupima obrazovanju darovitih učenika.
Izazov, izbor, interes, užitak i osobni značaj – odnosno 5 temeljnih koncepata pristupa, tema su kojom je započeta edukacija održana 31. siječnja, a nastavila se osnovnim načelnima koja trebaju zadovoljavati svi programi posvećeni darovitim učenicima.
Koje su komponente programskog planiranja? Kako se vrši procjena potreba? Kako provesti preliminarnu edukaciju zaposlenika?
…i kako je sve to „integrirano“ u postojeće smjernice u Hrvatskoj?
Riječ je samo o nekim temama o kojima su učili članovi projektnog tima osnovnih škola iz Semeljaca, Trnave i Đakovačkih Selaca, a u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“.
I ovu edukaciju o darovitim učenicima održali su stručni suradnici Udruge „Klikeraj“.

 

Comments are closed.