Osnovna škola J. J. Strossmayera Trnava

Osnovna škola J.J. Strossmayera Trnava

U Ljetopis naše Škole upisan je 25. 10. 2007. g., Dan svečanog otvorenja školske zgrade i športske dvorane, a koju je otvorio tadašnji predsjednik Republike Hrvatske Stjepan Mesić.

Škola danas

U razrednoj i predmetnoj nastavi imamo ukupno 94 učenika, 11 razrednih odjeljenja, 24 učitelja te 2 stručna suradnika.

Knjižnica

Knjižnica Osnovne škole Josipa Jurja Strossmayera u svom knjižničnom fondu broji oko tri i pol tisuća knjiga, stotinjak video kazeta, stotinjak CD-romova i dvadesetak časopisnih naslova.

Izvannastavne aktivnosti

U Školi postoji sedam skupina izvannastavnih aktivnosti mješovitoga karaktera u razrednoj nastavi i deset skupina u predmetnoj nastavi.

Izborna nastava

Našim učenicima ponuđena je izborna nastava iz informatike (1.-4.razred, 7. i  8. razred), vjeronauka (od 1. do 8. razreda) i njemačkoga jezika (od 4. do 8. razreda).

 

Završene edukacije o STEM-podučavanju učenika s teškoćama

Edukacija o podučavanju učenika s teškoćama u STEM predmetima uspješno je privedena svom završetku. I dok je u prvoj dijelu edukacije više bilo riječi o općoj temi identifikacije i podučavanja učenika s teškoćama, sada se to preciziralo na STEM-predmete, jer edukacija je održana u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“.

Opširnije »

Održana prva edukacija o podučavanju učenika s teškoćama

Stvaranje jednakih prilika jedna je od zadaća svake škole, a posebno to vrijedi u odnosu prema učenicima s teškoćama.

U sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“ održana je prva edukacija o podučavanju učenika s teškoćama u STEM-području, kako bi učenici s raznim poteškoćama u učenju i razvoju lakše otkrili svoje interese i talente.

Opširnije »

STEM edukacije potaknule poduzetnički duh

Kreativnost i proaktivnost osnovne su odlike poduzetnika, nakon više edukacija o ovim temama došlo je vrijeme da se učitelji i učenici okušaju u poduzetničkim vodama, ali bez rizika.
Prve u nizu edukacija o poduzetništvu, bila je posvećena učenicima, koji svoje poduzetničke vještine mogu početi brusiti od početka. Poduzetništvom se mogu baviti svi, ali ne mogu svi uspjeti, o čemu su učile dvije skupine učenika – robotičari i vrtlari. Nisu njihove izvannastavne aktivnosti ono što ih određuje, nego činjenica da među objema skupinama ima potencijalno darovitih i učenika s teškoćama u učenju i razvoju.

Opširnije »

Završen modul edukacija o radu s darovitim učenicima

Temom poticanja kreativnosti u radu s darovitim učenicima, nakon tri mjeseca dovršen je edukacijski modul „Rad s darovitim učenicima“, koji su održali suradnici Udruge Klikeraj.
Kako potaknuti kreativnost potencijalno darovitih učenika?
Koje su granice kreativnosti u osnovnoj školi?
Kako ne očekivati previše?
Uvod u odgovor bila je čarapa! Odnosno, polaznici edukacije dobili su neobičan zadatak: napisati za što se čarapu može iskoristiti, osim za ono za što je očito namijenjena.
Niz neobičnih odgovora bio je uvod u otkrivanje vlastite kreativnosti, ali i načina na koji se može potaknuti kreativnost darovitih učenika.
Ovom radionicom dovršen je modul darovitost u sklopu edukacije za učitelje uključene u projekt „STEM – moje obrazovanje“ koji se financira sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora.

Cijeli tjedan STEM aktivnosti za učenike iz Semeljaca, Trnave i Selaca

Drugi dio zimskih praznika, od 20. Do 24. Veljače, za učenike osnovnih škola iz Semeljaca, Trnave i Selaca, protekao je u znaku STEM-a. Dio je to projekta „STEM – moje obrazovanje“, financiranog u potpunosti sredstvima Norveškog financijskog mehanizma, kojim je nabavljen i velik dio opreme koja je korištena u projektnim aktivnostima.

Tzv. „STEM-tjedan“ održan je od 20. Do 23. Veljače, a svaki od dana bio je posvećen određenom školskom predmetu ili skupini predmeta.

Opširnije »

HAK – vidi i klikni

U matičnoj se školi održala interaktivna radionica u sklopu HAKovog  preventivno-edukativnog programa „Vidi i klikni“. Na radionici su sudjelovali učenici razredne nastave matične škole i područnih odjela.

Ideja programa je UČENJE KROZ ČINJENJE!

Problem malih pješaka – djece u prometu, najčešće je vezan za rizike njihova sudjelovanja u prometu u funkciji pješaka, kao i za siguran smještaj i sjedenje u automobilu – u svojstvu putnika.

Opširnije »

Kako pristupiti darovitim učenicima?- najnovija edukacija projekta “STEM”

Nakon radionica o prepoznavanju darovitosti kod učenika i organiziranju rada s njima, treća u nizu edukacija o darovitima posvetila se pristupima obrazovanju darovitih učenika.
Izazov, izbor, interes, užitak i osobni značaj – odnosno 5 temeljnih koncepata pristupa, tema su kojom je započeta edukacija održana 31. siječnja, a nastavila se osnovnim načelnima koja trebaju zadovoljavati svi programi posvećeni darovitim učenicima.
Koje su komponente programskog planiranja? Kako se vrši procjena potreba? Kako provesti preliminarnu edukaciju zaposlenika?
…i kako je sve to „integrirano“ u postojeće smjernice u Hrvatskoj?
Riječ je samo o nekim temama o kojima su učili članovi projektnog tima osnovnih škola iz Semeljaca, Trnave i Đakovačkih Selaca, a u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“.
I ovu edukaciju o darovitim učenicima održali su stručni suradnici Udruge „Klikeraj“.

 

Dan crvenih haljina

 

U petak, 3.veljače, obilježili smo Dan crvenih haljina u školi. Ova javnozdravstvena kampanja ima cilj podići svijest o moždanom udaru kod žena.

Valentinovska slikovnica “Gospođica Ljubav”

Učenici petih i šestih razreda pod satima hrvatskoga jezika radili su valentinovsku slikovnicu pod nazivom “Gospođica Ljubav”. Pohvaljujem sve učenike za kreativnost i predanost zadatku u kojem smo svi zajedno uživali.

Ana Abičić, prof. hrv. jezika, učitelj mentor

Svjetski dan čitanja naglas

 

U srijedu, 1.veljače, učiteljica Ana Abičić i knjižničarka Katarina Bukvić obilježile su Svjetski dan čitanja naglas prigodnom radionicom u 7. razredu.