Osnovna škola J. J. Strossmayera Trnava

Osnovna škola J.J. Strossmayera Trnava

U Ljetopis naše Škole upisan je 25. 10. 2007. g., Dan svečanog otvorenja školske zgrade i športske dvorane, a koju je otvorio tadašnji predsjednik Republike Hrvatske Stjepan Mesić.

Škola danas

U razrednoj i predmetnoj nastavi imamo ukupno 94 učenika, 11 razrednih odjeljenja, 24 učitelja te 2 stručna suradnika.

Knjižnica

Knjižnica Osnovne škole Josipa Jurja Strossmayera u svom knjižničnom fondu broji oko tri i pol tisuća knjiga, stotinjak video kazeta, stotinjak CD-romova i dvadesetak časopisnih naslova.

Izvannastavne aktivnosti

U Školi postoji sedam skupina izvannastavnih aktivnosti mješovitoga karaktera u razrednoj nastavi i deset skupina u predmetnoj nastavi.

Izborna nastava

Našim učenicima ponuđena je izborna nastava iz informatike (1.-4.razred, 7. i  8. razred), vjeronauka (od 1. do 8. razreda) i njemačkoga jezika (od 4. do 8. razreda).

 

Održana druga edukacija o darovitim učenicima

Projekt „STEM – moje obrazovanje“ ide dalje, a s njim i aktivnosti u kojima se poboljšavaju vještine učitelja u podučavanju STEM-a, ali i u drugim područjima. Jedna od tema o kojima većina učitelja želi znati više jest rad s darovitim učenicima.

Druga po redu edukacija iz ciklusa radionica o darovitim učenicima, održana je 17. siječnja u OŠ J. Kozarca, Semeljci, a konkretna tema bila je „Organizacija rada s darovitim učenicima“.

Koji su pravilni načini rada s darovitima?

Kako potencijalna darovitost često nije i ostvarena darovitost?

Zašto njima nije dovoljno dati samo više znanja?

Zašto je česta pojava da daroviti učenici imaju probleme u ponašanju? Neke odgovore moglo se doznati na edukaciji koju je održana magistra psihologije iz Udruge „Klikeraj“, koja se posebice bavi radom s darovitim učenicima. Edukacija je predstavljala nastavak provođenja projektne „Aktivnosti razvoja sposobnosti učitelja i drugih odgojno-obrazovnih radnika u STEM podučavanju“, kao dio projekta „STEM – moje obrazovanje“ koji je finaciran u 100-postotnom iznosu sredstvima Kraljevine Norveške, a u sklopu financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora i Norveškog finacijskog mehanizma.

Zimska škola matematike

 

Zimska škola matematike –

 

Božićna priredba

 

U četvrtak, 22.12.2022. g. održana je Božićna priredba u školi. Učenici su nastupili u plesnim, pjevačkim i literarno-dramskim točkama koje su vrijedno pripremali sa svojim učiteljicama. Roditelji su bili oduševljeni priredbom, kao i svi djelatnici škole. Nakon priredbe, svi prisutni mogli su  razgledati Božićni sajam s učeničkim radovima. Dio prihoda ide za projekt “Škole za Afriku”.

STEM projekt – Vrtlari razmijenili iskustva u prvom susretu

 

STEM projekt – Vrtlari razmijenili iskustva u prvom susretu

Darovitost i njezino prepoznavanje

Svatko od nas nadaren je za nešto, bilo to područje prirodnih ili društvenih znanosti, umjetničko područje ili tjelesne i motoričke vještine.

No jesmo li zbog toga i daroviti? Jesu li daroviti učenici koji postižu bolje rezultate od većine ili iskazuju interes za određeno područje?

Odgovore na ovo i neka druga pitanja projektnom timu OŠ J. Kozarca Semeljci, OŠ J. J. Strossmayera Trnava i OŠ Đakovački Selci – pružili psiholozi iz Udruge Klikeraj, a u sklopu projekta „STEM – moje obrazovanje“.

Koji su tipovi darovitosti? Koja ponašanja i emocije odlikuju darovite učenike? Kako darovite učenike percipiraju učitelji i drugi učenici?Kako procijeniti potencijal darovitosti? Odgovori na ova i niz drugih pitanja ključni su u prepoznavanju darovitosti u školi, a odgovore su pokušali dati Josipa Mamužić i Ivan Alagić, predsjednica i potpredsjednik Udruge Klikeraj, koja se posebice bavi radom s darovitim učenicima. Učitelji navedenih triju škola okupljeni su u projektni tim, a 21 član projektnog tima sudjelovao je na radionici „Identifikacija darovitosti u školi“. Ovi učitelji sudjeluju u projektu „STEM – moje obrazovanje“ koji se financira sredstvima Kraljevine Norveške kroz Financijski mehanizam Europskog gospodarskog prostora.

Održana edukacija o komunikacijskim vještinama

Projekt „STEM – moje obrazovanje“ nastavlja se prema planu, a u utorak, 15. studenoga, na red je došla i praktična provedba prvog skupa aktivnosti – „Aktivnosti razvoja sposobnosti učitelja i drugih odgojno-obrazovnih radnika u STEM-podučavanju“. U nizu planiranih edukacija prva je na redu bila radionica „Razvoja komunikacijskih vještina“, koju je održala Katarina Horvat, magistra kulturologije, poduzetnica i asistentica na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku. Što je komunikacijski proces? Koji su modeli komunikacije? Što je ključ uspješne komunikacije? Ovo su samo neka od pitanja o kojima se raspravljalo na samoj radionici, a i pred 29 učitelja i odgojno-obrazovnih radnika koji sudjeluju u projektu „STEM – moje obrazovanje“ – bili su neki zadaci. Tako su učitelji dobili priliku upoznati se s asertivnim rečenicama, kakve ni u školama nisu rijetkost, „ja-formom“ u komunikaciji, a međusobno su podijelili i neka iskustva iz prakse koja se tiču komunikacije.

Uvodna konferencija projekta „STEM – moje obrazovanje“

 

Uvodna konferencija projekta

Projekt “STEM – moje obrazovanje”

 

Projekt „STEM – moje obrazovanje“

Osvojeno prvo mjesto na natjecanju igrokaza

U sklopu projekta “Imam plan za otpad” učenici razredne nastave matične škole sudjelovali su na natjecanju igrokaza u Josipovcu Punitovačkom. Svi igrokazi su bili na temu “Kako gospodariti otpadom”.  Naziv igrokaza naše škole bio je “Emil i detektivi u šumi Striborovoj” i u konkureciji od 6 škola osvojili smo 1. mjesto te izlet u Zlatnu gredu. Učenici su nakon proglašenja bili sretni te je vožnja do Trnave bila vesela i raspjevana.

U realizaciji ovog igrokaza i najzaslužnije za pobjedu su učiteljice Mirela Nikić, Nada Kladarić i Sonja Cigić.

A.M.

 

 

Dodijeljene državne nagrade za tehničku kulturu “Faust Vrančić”

U Ministarstvu znanosti, obrazovanja i sporta 14. ožujka održana je svečanost dodjele Državne nagrade za tehničku kulturu “Faust Vrančić” za 2012. godinu. Dodijeljeno je deset godišnjih nagrada zaslužnim pojedincima, tri godišnje nagrade udrugama tehničke kulture te jedna nagrada za životno djelo.

Opširnije »